דרך מקורית לפרסום: על כיסאות השחקנים והגגונים באצטדיון

  • ראשי
  • Asset 11
  • פוסטים
  • Asset 11
  • מן העתונות
  • Asset 11
  • דרך מקורית לפרסום: על כיסאות השחקנים והגגונים באצטדיון

חגית הורנשטיין (אתר "כלבו")

תאריך: 8 ביוני 2021

החברה העירונית המפעילה את אצטדיון סמי עופר פרסמה "קול קורא" להציע הצעות לפרסום ומיתוג באמצעות שילוט על גבי החלק העליון של הגגונים המכסים את ספסלי השחקנים באצטדיון וכן הצעות למיתוג על גבי ריפוד כיסאות השחקנים בסמיכות למגרש – לחצו כאן לכתבה המלאה באתר "כלבו".

קריית הספורט והבילוי חיפה בע"מ, החברה העירונית המפעילה את אצטדיון סמי עופר, מצאה דרך מקורית לפרסום חברות. החברה מוציאה קול קורא להציע הצעות לפרסום ומיתוג באמצעות שילוט על גבי החלק העליון של הגגונים המכסים את ספסלי השחקנים באצטדיון סמי עופר וכן הצעות למיתוג על גבי ריפוד כיסאות השחקנים בסמיכות למגרש. המיתוג והפרסום יתבצע בשני מיקומים: האחד באמצעות שילוט קבוע על גבי החלק העליון של שני גגוני השחקנים הפרסום באמצעות מדבקת כיסוי או כל אמצעי אחר אשר עומד בדרישות, בגרפיקה נבחרת של לקוח; וכמו כן, מציע האצטדיון פרסום ומיתוג על ריפוד כיסאות השחקנים על ידי הטמעת הלוגו שיוצע על ידי המציע הזוכה באמצעות ריפוד מחודש של הכיסאות. החברות שיזכו בקולות הקוראים, ימתגו את הגגונים ו/או הכיסאות למשך כל עונת המשחקים הבאה. מי שרוצה להציע הצעה, עליו לפנות בכתב לחברה על פי מתווה "קול קורא" שמפורסם באתר בימים אלה בצירוף מכתב נלווה המתאר את פרטי הצעת הפרסום והמיתוג, בהתייחס, בין היתר, לכיתוב וללוגו המבוקש.

מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, ליאור פרי: "אנחנו מקבלים הרבה פניות מצד גופים וחברות המעוניינים לפרסם את עצמם בתוך האצטדיון. חשבנו על דרך מקורית שתיתן לחברות בולטות מצד אחד, ולאצטדיון הכנסות, והחלטנו להוציא את שני השטחים הללו, כשטחי פרסום. אני בטוח שהחברה שתיבחר לפרסם, תקבל חשיפה עצומה ותזכה בגדול".

ספסלי השחקנים באצטדיון סמי עופר
קרדיט צילום: יח"צ

מתעניינים באירוע פרטי או עסקי? מזמינים אתכם לאתר האירועים שלנו.