אילן פוקס: חש סיפוק עצום שהפכנו את אצטדיון סמי עופר למוביל בישראל בספורט ובבידור

  • ראשי
  • Asset 11
  • פוסטים
  • Asset 11
  • אילן פוקס: חש סיפוק עצום שהפכנו את אצטדיון סמי עופר למוביל בישראל בספורט ובבידור

מאת: צוות האתר

תאריך: 17 דצמבר 2018

האיש המזוהה עם אצטדיון סמי עופר, המנכ"ל אילן פוקס, מי שליווה את שלבי בנייתו הסופיים, חנך וניהל אותו, מסיים את תפקידו לאחר 6 שנים בהם אירח למעלה מ-2 מיליון צופים.

שש שנים לאחר שמונה למנהל אצטדיון סמי עופר ולימים למנכ"ל האצטדיון המפואר ביותר בישראל, אילן פוקס מסיים את תפקידו ועובר לאתגר הבא. פוקס ליווה את בניית האצטדיון בשלביו האחרונים, חנך וניהל את האצטדיון מאז פתיחתו. בתקופתו שוחקו מעל 200 משחקים וכ-2,465,110 צופים/ות עברו בשעריו. האצטדיון שימש בעיקר את הקבוצות החיפאיות, מכבי חיפה ששברה שיאים בכדורגל הישראלי בכמות המנויים (מעל 18,000) ויריבתה העירונית, הפועל חיפה שהכפילה את כמות המנויים שלה. מלבד החיפאיות, האצטדיון הפך לבית עבור נבחרת ישראל ושוחקו בו משחקי חצי גמר וגמר-גביע המדינה. אצטדיון סמי עופר אף זכה לארח את מכבי תל אביב בשלב הבתים בליגת האלופות.

במהלך תקופה זו, התמודדו פוקס ועובדיו עם אתגרים לא פשוטים כמו עשרות אלפי האוהדים שנהרו לאצטדיון שבת אחר שבת ובעיקר מצב הדשא בשנים הראשונות. זכורה לכולם התקרית בה מאמן צ'לסי דאז גוז'ה מוריניו הלין על איכות הדשא. פוקס לקח את נושא הדשא כפרויקט אישי, תר באירופה אחר מספר חברות מובילות ושכר חברה מיוחדת מחו"ל, ובהחלטה עמם כר הדשא שודרג לטכנולוגיה היברידית ובכך הפך את כר הדשא למוביל בישראל. במהלך תקופתו, אצטדיון סמי עופר הפך למרכז כנסים, ירידים ואירועים לחברות ולפרטיים תוך הישענות על תשתיות, מטבחים וחברת הסעדה ברמה הגבוהה ביותר וכמו כן למתחם הופעות ענק, שהזכורה ביותר שבהן היא ההופעה של הזמר עומר אדם שכל הכרטיסים נחטפו תוך מספר שעות. מסעדת "בורגר סאלון" תיפתח בעוד מספר שבועות ובעקבותיה עסקים נוספים.

אילן פוקס
אילן פוקס עם צוות נבחרת ישראל

פוקס עם אנשי נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר ׁׁ(משמאל) ואנדרס הרצוג (מימין) | צילום: ראובן כהן

אילן פוקס, המסיים את תפקידו בסוף החודש, נפרד מראש העיר היוצא יונה יהב, מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, גזבר העירייה ג'אקי ואקים ושמשון הראל יו"ר האצטדיון, להם הודה על האמון. אילן פוקס: "לאחר 6 שנים מלאות באתגרים, עשייה, עבודה קשה ולא מעט חוויות, הגיע הזמן להיפרד ולהמשיך לאתגר הבא. אני חש סיפוק עצום שהפכנו את אצטדיון סמי עופר למוביל בישראל בספורט ובבידור. תודה לכל האנשים שתמכו ועזרו, בראש ובראשונה ליו"ר שמשון הראל, להנהלת העירייה, לעובדים המסורים, לראשי הקבוצות החיפאיות, למִנְהלֶת ליגת העל, להתאחדות לכדורגל ולנבחרת ישראל, לספקים, ליועצים, לקבלנים ובעיקר למיליוני האוהדים שלמענם התעוררנו כל בוקר ברצון עז לשפר ככל שניתן את חווית הצפייה באצטדיון".

מתעניינים באירוע פרטי או עסקי? מזמינים אתכם לאתר האירועים שלנו.