בשורה לחיפאים: אצטדיון סמי עופר מרחיב את שטחי המסחר

  • ראשי
  • Asset 11
  • אזכורים בתקשורת
  • Asset 11
  • בשורה לחיפאים: אצטדיון סמי עופר מרחיב את שטחי המסחר

מערכת ice

תאריך: 30/05/2023

מתחם White Pool אצטדיון סמי עופר - כתבה ICE
צילום מסך מתוך אתר ice - לחצו על התמונה לכתבה המלאה.

"אצטדיון סמי עופר ממשיך להרחיב את שטחי המסחר. לאצטדיון יצטרף בקרוב מתחם וויט פול White Pool, רשת מתחמי פעילות לילדים המותאמת לכל המשפחה, מגיל שנה דרך מתבגרים ועד הורים שמרגישים ילדים בנפשם. המתחם, שאמור להיפתח בחודש אוגוסט, משתרע על שטח של 530 מ"ר, ממוקם ליד שער A בפאה המערבית של האצטדיון ויהווה אטרקציה ייחודית בתחום פעילות הפנאי לילדים ומשפחות, לצד המסעדות הקיימות במתחם האצטדיון: הבורגר סאלון וה-סקאץ'. קונספט הפעילות בנוי על בריכת כדורים לבנים גדולה ומרהיבה עם למעלה מ-300,000 כדורים לבנים, בעומק של כחצי מטר. בבריכת הכדורים מגלים עולם של מתקנים מטורפים כגון מתקני נינג'ה, מגלשות מכל מיני סוגים, חבלי אומגה, טרזן, סליידר, נדנדות, קירות טיפוס, רשת קפיצה באוויר, מסוע המקפיץ את הילדים לעבר הבריכה ועוד. כל הפעילויות מלוות במוזיקה מקפיצה ותאורת מסיבה מדליקה.

טקס חתימת החוזה התקיים במעמד יו"ר האצטדיון, שמשון עידו, מנכ"ל האצטדיון, ליאור פרי והבעלים של רשת ה-White Pool איתי רוזנבלט, ליאור רואש ותומר לוריא. לדברי ליאור פרי מנכ"ל האצטדיון: "כחלק מהחזון להפיכת מתחם האצטדיון למרכז פעילות מסחר, ספורט, בילוי ופנאי, אני שמח לצרף אלינו את מתחם ה-White Pool המותאם לכל המשפחה ומהווה מקום בילוי משלים, לצד המסעדות שכבר קיימות במקום. בשנה הקרובה ייפתח גם מוזיאון מכבי חיפה וחנות האוהדים, כמו גם מרכז לרפואת הספורט מדיקס". יו"ר האצטדיון, עידו שמשון, אמר: "אני שמח מאוד על המעמד, יש לנו עניין גדול לפתח את האצטדיון, שטחי המסחר בכלל ופעילות ענפה בפרט. אנחנו פה כדי לסייע, ההצלחה שלכם זו ההצלחה שלנו. בחיפה, משוועים לפעילות כזו בעיר. אני מאחל לכם הצלחה והמשך התפתחות".
מימין איתי רוזנבלט, ליאור רואש ותומר לוריא בעלי רשת White Pool עם שמשון עידו יו"ר האצטדיון והמנכ"ל ליאור פרי (צילום: יחצ)

מתעניינים באירוע פרטי או עסקי? מזמינים אתכם לאתר האירועים שלנו.