עיר אמיתית: כך גילינו את חיפה

  • ראשי
  • Asset 11
  • אזכורים בתקשורת
  • Asset 11
  • עיר אמיתית: כך גילינו את חיפה

רומי בן צבי | mako חופש

תאריך: 19 באוגוסט 2021

כתבה מאקו - כך גילינו את חיפה
לחצו כאן לכתבה המלאה באתר MAKO

"את החוויה החיפאית שלנו פתחנו דווקא בסיור מודרך באצטדיון סמי עופר. אני, שבקושי מבינה בכדורגל ורק לאחרונה למדתי מה ההבדל בין קבוצה לנבחרת, הייתי קצת סקפטית, אבל איתי, בן זוגי, הביע עניין וזרמתי. הגענו לאצטדיון הצפוני בשעת אחר הצהריים, ומהר מאוד הספקנות התחלפה בעניין. מדובר במבנה עצום ומרשים במיוחד, שכולל לא רק את המגרש עצמו וחדרי הלבשה אלא גם 6 קומות של חדרים, אולמות ועוד.

התחלנו את הסיור על כר הדשא, למדנו קצת על ההיסטוריה ועל המחשבה הרבה שהושקעה בתכנון האצטדיון. המשכנו לחדרי ההלבשה – שהם ללא ספק שיא החוויה, במיוחד אם אתם אוהדי מכבי חיפה (או הפועל כמובן); אל תאי הצפייה המיוחדים – שמשמשים ביום יום מתברר גם כחדרי ישיבות המושכרים לחברות; בקומה אחרת נמצאים אולמות של ממש, וקרן שהעבירה לנו את הסיור, סיפרה שכבר נערכו בהם לא רק אירועי חברה, אלא גם בר מצוות ואפילו כמה חתונות. מכל אולם או חדר כזה יש כמובן יציאה אל יציעי האצטדיון מהם אפשר לקבל מבט של צופה אל הדשא בשוליו עמדנו כמה דקות קודם. התחנה האחרונה הייתה מרכז השליטה והבקרה ממנו צופים בכל המתרחש באצטדיון, לא רק דרך החלון המשקיף אליו אלא דרך המצלמות הפרושות ומקיפות אותו. למרות שלא הייתי במשחק כדורגל מעולם, לא יכולתי שלא להתפעל מגודלו של האצטדיון ומההשקעה הרבה בכל פרט ופרט בתכנונו, הסיפורים הקטנים שמאחורי המקום העצום הם מרתקים גם למי שלא חשב שהוא מתעניין בכדורגל, ומי שכן מתעניין בטוח ייהנה אפילו יותר.

האצטדיון מציע במהלך הקיץ סיורים מודרכים בהזמנה מראש באתר האצטדיון שאורכם כשעה שמתאימים למשפחות, ארגונים, קבוצות או יחידים, משלב בתוכו את כל קומות המבנה המרשים, חושף את הסיפורים שלא סופרו, מגיע לכל הפינות הנסתרות ומציג את המנגנון המתוחכם שמקיים את האצטדיון כאצטדיון מתקדם וכמקום לחוויות בלתי נשכחות. הסיור שמתאים לכל הגילאים ומומלץ למשפחות, כולל ביקור ברחבי כלל האצטדיון: יציעים, גישה לחדרי הלבשה, אזור כר הדשא, מרכז שליטה ובקרה, קומות אירוח ותאי צפייה VIP, חדר מסיבת עיתונאים ועוד."

מתעניינים באירוע פרטי או עסקי? מזמינים אתכם לאתר האירועים שלנו.